باتوم لایت لاکسیو مدل Q508D

21,170,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 3115962 دسته:

توضیحات

باتوم لایت یکی از جدیدترین نورهای LED استوانه ای،مناسب نورپردازی های خاص پرتره در استودیو و فضای باز است که دارای نوری نرم و یکنواخت می باشد. از باتوم لایت ها در ابتدا برای تکنیک نقاشی با نور و یا تکنیک اپن فلاش استفاده می شد.اما با توجه به نور نرم و یکنواختی که این نور پرتاب می کند امروزه نیز از آن جهت عکاسی پرتره و مدلینگ استفاده می شود.
نور باتوم لایت شبیه نور پرکننده های سافت باکس و اکتاباکس است.استفاده از پرکننده های نوری و فلاش های استودیویی به علت دشوار بودن نصب و حمل و نقل معمولا دردسر ساز است.به این جهت باتوم لایت ها جایگزین مناسبی برای آنها محسوب می شوند.این وسیله با توجه به ساختار باتوم مانندش می تواند نوری قدی بر روی سوژه بیاندازد.
باتوم لایت Q805D با 72 قطعه لامپ LED و به کمک دیفیوزری از جنس PC نوری نرم و قابل توجه ارائه می دهد.دمای رنگ این نور از 3000 تا 6000 کلوین قابل تنظیم است به این صورت محدوده دمای رنگ گرم تا سرد را شامل می شود.
دکمه خاموش و روشن و تنظیمات نوری این باتوم لایت بر روی دستگیره آن قرار دارد تا هنگامی که آن را در دست دارید بتوانید به راحتی به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید.
البته این مدل دارای یک عدد ریموت کنترل نیز می باشد که به کمک آن می توان دمای رنگ و قدرت نور خروجی را از راه دور کنترل کرد.
باتوم لایت Q805D به کمک یک عدد باتری لیتیومی داخلی روشن می شود که از طریق پورت USB آن قابل شارژ می باشد.
یکی از مهم ترین قابلیت های این باتوم لایت ویژگی Memory Function آن است که آخرین تنظیمات نوری از قبیل قدرت خروجی و کلوین نور را پس از خاموش کردن در خود ذخیره کرده و پس از روشن کردن آن را نمایش می دهد.این مدل همچنین ضد آب است و در برابر رطوبت مقاومت دارد.در بخش زیرین این باتوم لایت جای پیچ استاندارد 1.4 اینچ جهت نصب بر روی انواع سه پایه نور و سه پایه های عکاسی طراحی شده تا بدون نیاز به دستیار بتوان از نور آن استفاده نمود.

توان خروجی 120 ژول
دمای رنگ 3000-5700 کلوین
زمان بازیابی 0.5-1 ثانیه